If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Турбо проблеми с турбо на 2.4JTD (136hp) - ретроспекция.
Ако ще я продаваш скоро втора употреба,ако ще я караш нова.Щото на практика ти си имаш една втора ръка вече
100 % ли е турбината?
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
100 % e турбото то не мож да се сбърка.
то че ще се напрви ще се направи, но колко ще ми струва....
сега нещата са в на Бобо ръцете.
трябва ми турбина така че ако може някой да помага.
Колеги гледам, че всеки слага турбо 2256. Някой има ли опит с 2359 и дали няма да е много голямо за случая. Имам едни идеи в главата и ако 2359 пасва добре на 2.4 JTD, моето турбо (TD2503) го пускам за продаване.
100 % e турбото то не мож да се сбърка.
то че ще се напрви ще се направи, но колко ще ми струва....
сега нещата са в на Бобо ръцете.
трябва ми турбина така че ако може някой да помага.
Аз лятото си взех ново от реал турбо с гаранция ,някъде около 1800лв беше
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
аз имах честа да си купувам турбо... защото си беше ..... майката , свързах се с един мой добър приятел, и той ме заведе в реал турбо.... ще се кажа честно какво ми предлагаха и колко ми взеха само защото този въпросния човек се познава със собсвеника на гаража мойто беше с разбити перки отвориха го.... вътре всичко беше здраво, предложиха ми 2 варианта резиклирано или да ми оправят мойто отговора беше по добре да оправим твойто защото е в много добро състояние и не е възможно да е на 150000км резиклираното ми го даваха за 420 лв с 1 година гаранция , а мойто го оправиха за 490 лв и пак има една година гаранция и сам си платил само частите добре че беше моя човек иначе ремонта ми струваше 1000 лв
до сега до този момент съм страшно доволен от турбината за момента иначе ако не подържаш един автомобил като хората ще се скапе , но ако подържаш всичко ще е ок според мен
100 % e турбото то не мож да се сбърка.
то че ще се напрви ще се направи, но колко ще ми струва....
сега нещата са в на Бобо ръцете.
трябва ми турбина така че ако може някой да помага.
аз най-накрая съм в движение, от две седмици.
тъй като мойто беше скъсало оста щеше да ми струва -900 лв рециклажа(136кс има ремонтни комплекти)...
-смяна на масло...
-смяна 5 подгревни свещи...
-труд...
сметката става голяма...
купих турбо от италия 2-ра ръка от 140 или 150кс
Бобо направи каквото трябва и сега колата е както трябва, благодарности
ще направя малко снимки като има време
сега отново на пътя
и да не ми се пречка никой
Честито за подобренията които си направил колега!Това последното което си написал /и да не ми се пречка никои/ много оригинално да си го сложиш като подпис!
5 Ланчии зад гърба си!
И една Alfa 166 със смесени чуства засега!
Колеги днес си оглеждах от любознателност турбината и видях табелката с номерата Записах ги а те са - 454150-006 и отдолу - VNT25 Четейки тази тема отначало видях че колегата създал темата си е сменил турбината с такава която е с номер като моята но я е взел от друг модел алфа и я е преработил Знам че нашите 136кс са с турбини TD2503V Сега се чудя дали е сменяна или не и ако е сменяна тази по добра ли е от оригиналната или по-зле Имам по-голям пик в надува - 1,3бара Дали този по-голям пик не се дължи на тази турбина
А тази турбина по-добра ли е от TD2503V която е заводската на 166 136кс или е същата по параметри и не трябва ли пикът да се доближава до работното налягане което е 1бар Тази която си правил с какво работно налягане беше след пика
А тази турбина по-добра ли е от TD2503V която е заводската на 166 136кс или е същата по параметри и не трябва ли пикът да се доближава до работното налягане което е 1бар Тази която си правил с какво работно налягане беше след пика
1 bar Няма как да няма пик. С механичен гейт винаги ще има.
Пишейки и разглеждайки сайта доколкото разбирам пика не трябва да е по-голям от работното налягане от една десета бара или 0,06-0,08 При мен е три десети
Comment